Песни към приказката за "Омагьосаното момче"

Песен за гората

Бъди приятел на гората
всяко цвете, клонче ти пази
Слънцето обича я, водата
затова обичай я и ти

Знам, че всяко приклчение
почва не без някоя беля
едро дребно провинение
но някои неща не са шега

За да бъдем мъдри хора
умни и добри за да растем
нека почнем първо от гората
своето приятелство да й дадем.

*

Песен на дървото

Ти си умен много вече
ти разбираш важните неща
да растеш добро човече
е най-важно на света

Да обичаш всичко живо
на природата да си другар
и да пазиш. Колко е красиво,
а още нещичко не си видял.

И когато влезеш във гората
поспри и виж таз красота
пази дърветата, пази цветята
не се изисква много за това

И всеки път, когато можеш
дърво да насадиш или пък храст
бъди приятел на гората
Приятел ще ти бъда тъй и аз.

*

Песен на най-голямото дърво

Аз съм царят на гората
сприхав съм, но справедлив
Винаги се радвам на децата
Стар съм и съм паметлив

Зная всяко мъничко човече
което ме обича от сърце
както аз обичам всяко цвете
и всяко мъничко дете

Тук съм вече много време
и много хора съм видял
чувах как се радват и на мене
колко много въздух съм им дал

Как им пазя сянка в тежка жега
че красив съм в моята гора
зная, че човека ме обича
и щастлив съм от това

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар